Звіт щодо бюджетного відшкодування ПДВ за квітень та червень 2017

7/13/17

Електронний Реєстр відшкодування ПДВ працює у звичайному режимі.

Протягом роботи нового Реєстру з 1 квітня Держказначейство відшкодувало 30,1 млрд. грн. Окрім того, 15 платників податку отримали кошти по процедурі автоматичного узгодження у розмірі 41,2 мільйонів гривень.

За квітень – червень 2017 року:

  • Органами ДФС прийнято та внесено до Реєстру 10 500 Заяв на загальну суму понад 38,8 млрд. грн.;
  • Відмовлено у відшкодуванні (ППР) – 133,0 млн. грн.;
  • Відшкодовано на рахунок платника - 17,4 млрд. грн.;
  • Залишок, що підлягає відшкодуванню – 12,4 млрд. грн. (з них залишок за заявами, які надійшли у квітні, – 58,2 млн. грн., травні – 1,6 млрд. грн., червні – 10,7 млрд. грн.).
  • Станом на 11 липня 2017, залишок по заявах, поданих до 1 запуску реєстру, вже складає менше 2,1 млрд. грн.
У липні 2017 року до Реєстру вже надійшло 47 Заяв на загальну суму майже 11,9 млн. грн. , надіслано повідомлення про відмову у прийнятті податкової декларації або уточнюючого розрахунку на суму 0,6 млн. грн., відшкодуваня ще не здійснювалися.

Весь процес є відкритим для платників податку — кожен може моніторити інформацію щодо стану заявок в онлайн-режимі.

Мінфін відкритий до зворотнього зв’язку та пропозицій щодо роботи реєстру та процесу відшкодування ПДВ. Залишайте свої коментарі та пропозиції на форумі http://vatforum.minfin.gov.ua або надсилайте на pdv@minfin.gov.ua та наші фахівці обов’язково їх розглянуть.

Ви можете виділити цікаві вам фрагменти тексту, які будуть доступні по унікальному посиланню в адресній стрічці браузера.

Виділити