Повідомлення щодо запуску електронного Реєстру автоматичного відшкодування ПДВ

4/10/17

Міністерство фінансів продовжує удосконалювати роботу електронного реєстру автоматичного відшкодування податку на додану вартість (ПДВ).

Сьогодні фахівці Мінфіну доповнили реєстр інформацією по двом важливим графам (1а, 1б, 2). Зокрема йдеться про графу “Залишок суми податку, що підлягає бюджетному відшкодуванню”, яка розділена на дві колонки:

а) Сума бюджетного відшкодування з урахуванням змін (уточнюючих розрахунків на зменшення, КПР ( контрольно-перевірочні роботи), оскаржень, відшкодувань на рахунок у банку, з урахуванням сум податкового боргу, у разі його наявності);

б) Ознака наявності інформації від правоохоронних органів (наявність - 1, відсутність - 0).

Друга графа містить “Інформацію про стан повернення бюджетного відшкодування” (з урахуванням особливостей, установлених пунктом 55 підрозділу 2 розділу ХХ “Перехідні положення” Податкового кодексу).

При розробці нового реєстру додаткові графи, яких не було в старому реєстрі, були включені для того, щоб забезпечити можливість комплексного аналізу та моніторингу даних.

Мінфін також планує сьогодні протестувати та впровадити збереження пошукового запиту платника у форматі MS Excel, що є важливим для більш зручного та повного аналізу інформації.

Новий реєстр автоматичного відшкодування ПДВ - це складний IT-продукт, який необхідно вдосконалювати під час роботи на початковому етапі. Зараз тривають роботи по виявленню технічних помилок та їх усуненню.

Для обговорення роботи реєстру та зворотнього зв’язку з користувачами існує форум (http://vatforum.minfin.gov.ua), де кожен може висловити побажання та поставити питання щодо функціонування реєстру.

Ви можете виділити цікаві вам фрагменти тексту, які будуть доступні по унікальному посиланню в адресній стрічці браузера.

Виділити